- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Εμφανιζόμενη ανάρτηση
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Συμπεράσματα του Programmatic Advertising Conference 2018.
Απορροφώντας ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο της διαφημιστικής
δαπάνης, το programmatic advertising εξελίσσεται με εντυπωσιακούς ρυθμούς και
αναμένεται να κυριαρχήσει ως μοντέλο ψηφιακής διαφήμισης ήδη από το τρέχον έτος
στη διεθνή αγορά.
Το Programmatic Advertising Conference που διοργάνωσε το
Marketing Week στις 27 Απριλίου φιλοξένησε ανώτατα στελέχη από σημαντικούς
διεθνείς οργανισμούς οι οποίοι παρουσίασαν τις τελευταίες τάσεις και βέλτιστες
πρακτικές, όπως και έλληνες experts που μοιράστηκαν την εγχώρια εμπειρία,
καλύπτοντας κάθε πλευρά της αλυσίδας αξίας. Σχολιάζοντας τις σημαντικότερες
προκλήσεις που αντιμετωπίζουν όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, viewability, ad fraud
και brand safety, οι ομιλητές πρότειναν τρόπους διαχείρισής τους, ενώ τόνισαν
την ανάγκη υπέρβασης της μονοδιάστατης αντίληψης του programmatic ως RTB, καθώς
και τη σημασία του personalized creative.
Παράλληλα, σκιαγράφησαν τα νέα δεδομένα που αναμένεται να διαμορφωθούν στη μετά GDPR εποχή, καλώντας τα brands να διαχειριστούν πιο αποτελεσματικά τα data τους, τοποθετώντας agencies και publishers σε νέους ρόλους, με αναβαθμισμένες δυνατότητες και τεχνολογικά εξελιγμένα εργαλεία. Όσο για την ελληνική αγορά, φαίνεται ότι πολλαπλασιάζονται τα cases που παρουσιάζουν ενδιαφέρον, αντανακλώντας την σταδιακή ωρίμανσή της, με το επικοινωνιακό οικοσύστημα να αναπτύσσει μια κοινή γλώσσα, καθιστώντας έτσι τα εμπόδια ευκολότερα διαχειρίσιμα. Αναλυτικό ρεπορτάζ θα ακολουθήσει σε επόμενο τεύχος του MarketingWeek.
Παράλληλα, σκιαγράφησαν τα νέα δεδομένα που αναμένεται να διαμορφωθούν στη μετά GDPR εποχή, καλώντας τα brands να διαχειριστούν πιο αποτελεσματικά τα data τους, τοποθετώντας agencies και publishers σε νέους ρόλους, με αναβαθμισμένες δυνατότητες και τεχνολογικά εξελιγμένα εργαλεία. Όσο για την ελληνική αγορά, φαίνεται ότι πολλαπλασιάζονται τα cases που παρουσιάζουν ενδιαφέρον, αντανακλώντας την σταδιακή ωρίμανσή της, με το επικοινωνιακό οικοσύστημα να αναπτύσσει μια κοινή γλώσσα, καθιστώντας έτσι τα εμπόδια ευκολότερα διαχειρίσιμα. Αναλυτικό ρεπορτάζ θα ακολουθήσει σε επόμενο τεύχος του MarketingWeek.