Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Οι θέσεις εργασίας του 2030 δεν έχουν εφευρεθεί ακόμη!

Επικοινωνία με τους πελάτες σας. Ποιες είναι οι καλύτεροι μέθοδοι.

Η καλή και σωστή επικοινωνία είναι επιτακτική ανάγκη για την οικοδόμηση καλών σχέσεων με τους πελάτες. Στον τομέα των Δημοσίων Σχέσεων, η συχνότητα και η ποιότητα της επικοινωνίας σας μπορεί να κάνει τη διαφορά όταν πρόκειται για την ικανοποίηση του πελάτη. Η κακή επικοινωνία ή η έλλειψη επικοινωνίας μπορεί να βλάψει ένα έργο ή τη σχέση σας με τον πελάτη.





Παρακάτω είναι μερικές συμβουλές για την επικοινωνία σχετικά με το ποίες είναι οι καλύτεροι μέθοδοι να προσφέρουμε υπηρεσίες επικοινωνίας στους πελάτες.

Άμεση απάντηση. 
Όλοι οι πελάτες θέλουν και πρέπει να αισθάνονται σημαντικοί και ότι τα μηνύματα τους τα βλέπουμε και αξίζουν της προσοχής σας. Εάν πιστεύετε ότι δεν μπορείτε να δώσετε άμεσα απάντηση, μπορείτε να απαντήσετε με mail όπως: «Έλαβα το μήνυμα σας, θα το μελετήσω και θα σας απαντήσω σύντομα.»

Συχνές ενημερώσεις. 
Είτε εργάζεστε σε μια συγκεκριμένη εκδήλωση, συνέντευξη τύπου ή νέα καμπάνια, φροντίστε να παρέχετε στους πελάτες σας συχνές ενημερώσεις. Αυτό δεν χρειάζεται να είναι περισσότερο από μερικές φράσεις, που γνωστοποιείτε στους πελάτες σας τη δουλεία και τα αποτελέσματα των προσπαθειών σας.

Φιλική και προσιτή προσέγγιση. 
Δεν χρειάζεται να γίνετε και κολλητοί αλλά πρέπει να διατηρείτε μια προσέγγιση που να δείχνει ότι ενδιαφέρεστε και μπορεί να επικοινωνεί μαζί σας, όταν το θεωρεί αναγκαίο χωρίς να σκέφτεται ότι θα σας ενοχλήσει.

Παρακολούθηση των σημαντικών θεμάτων
Ενημερώστε τους συχνά για τη πορεία του project τους χωρίς βέβαια να γίνετε πιεστικοί.

Παραμείνετε οργανωμένοι. 
Είναι σημαντικό να διατηρείτε τα έργα και τις συναντήσεις σας οργανωμένες. Ένας καλός τρόπος είναι να στείλετε στους πελάτες σας προσκλήσεις τύπου ημερολόγιο για τις επερχόμενες συναντήσεις, κλήσεις ή συνδιάσκεψης.

Η αποτελεσματική επικοινωνία μπορεί να είναι το κλειδί για την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών. Στο τέλος της ημέρας, πάντα προσπαθήστε να βάλετε τον εαυτό σας στη θέση του πελάτη και να σκεφτείτε για το είδος των πληροφοριών που θα θέλατε να λάβετε και πώς θα θέλατε να σας γνωστοποιηθούν.