Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Οι θέσεις εργασίας του 2030 δεν έχουν εφευρεθεί ακόμη!

Λιανεμπόριο: Επιστροφή «δυναμικής» στα επίπεδα του 2005.



Ενδιαφέροντα insights στο 12ο Συνέδριο Shopper Trends της Nielsen.

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 12ου Συνεδρίου Shopper Trends που διοργάνωσε η Nielsen στις 15 Μαΐου 2018, στο συνεδριακό κέντρο Marousi Plaza.
H Β. Γρηγοριάδου καλωσόρισε στελέχη από τον χώρο της βιομηχανίας των καταναλωτικών αγαθών, εκπροσωπώντας πάνω από 40 εταιρείες του κλάδου. Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν οι τάσεις της αγοράς του λιανεμπορίου για τη χρονιά που πέρασε και πώς αυτή η πραγματικότητα αποτυπώθηκε στις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων, καθώς και στην εικόνα των λιανέμπορων. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν τα στοιχεία που παρουσίασε η Ν. Σπερελάκη για τις δυναμικές της αγοράς, όσον αφορά στον τζίρο, ο οποίος επέστρεψε σχεδόν στα επίπεδα του 2005, με τις 10 μεγαλύτερες αλυσίδες S/M να εκπροσωπούν το 79% της αγοράς.

Τέλος, αναφέρθηκε ότι το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στην ελληνική αγορά έχει επιστρέψει κοντά στα επίπεδα του 2011, ήτοι 15,2%, λόγω της πολύ υψηλής προωθητικής έντασης στα επώνυμα προϊόντα (51,7%). Η Ντορίνα Φυντάνη μίλησε για την αυξανόμενη δυναμική του αγοραστή και την ανάγκη της βιομηχανίας, καθώς και του λιανεμπορίου για αξιόπιστη και επίκαιρη πληροφόρηση γύρω από τις τάσεις και συμπεριφορές του. Μεταξύ άλλων, η Β. Παπαδοπούλου παρουσίασε τα ευρήματα μέσα από τη πλατφόρμα Social Media Listening για το πώς «μιλούσαν» οι αγοραστές για τις αλυσίδες Super Market στο Internet και τα κοινωνικά δίκτυα κατά τους τελευταίους 12 μήνες.