- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Εμφανιζόμενη ανάρτηση
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Την Google ανέδειξε φέτος ως Creative
Marketer of The Year το Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας
Cannes Lions.
Η Google αναγνωρίζεται φέτος από τις Κάννες για τη
δημιουργικότητα που διαπνέει το brand marketing της εταιρείας, την εφαρμογή
νέων τεχνολογιών στη δημιουργία αποτελεσματικών ενεργειών επικοινωνίας και το
«inclusive» storytelling. Το βραβείο θα παραλάβει στις 22 Ιουνίου στις Κάννες η
Chief Marketing Officer της Google, Lorraine Twohill. «Η Google είναι γνωστή
για τις τολμηρές, θαρραλέες και δημιουργικές της καμπάνιες. Στην ιστορία του
Φεστιβάλ, έχει κερδίζει 127 Lions και έχει αποδείξει την αφοσίωσή της στη
δημιουργική αριστεία.
Είμαστε περήφανοι που έχουμε την ευκαιρία να τους τιμήσουμε με αυτή τη διάκριση», ανέφερε ο Jose Papa, Managing Director του Φεστιβάλ. Προηγούμενοι νικητές της διάκρισης έχουν υπάρξει brand marketers όπως οι Burger King, Samsung και Coca-Cola. Η βράβευση θα σηματοδοτήσει επίσης το λανσάρισμα του Google Creative Campus, μιας ακαδημίας που δημιουργεί η Google στο φεστιβάλ των Καννών, με σκοπό την προαγωγή της συμμετοχικότητας διαφορετικών ομάδων (κοινωνικών, φυλετικών, εθνικών, κ.α.) στις δημιουργικές βιομηχανίες.
Σε συνεργασία με την Roger Hatchuel Academy, το πρόγραμμα θα επιμορφώσει 45 φοιτητές στις Κάννες, εκ των οποίων το 50% κατ’ ελάχιστο θα προέρχονται από ομάδες που ιστορικά υπό-εκπροσωπούνται στις βιομηχανίες του marketing και της διαφήμισης. «Στη Google δημιουργούμε για όλους. Οι καμπάνιες μας οφείλουν να μιλάνε σε ανθρώπους από όλο τον κόσμο, με διαφορετική προέλευση, γλώσσα και απόψεις. Δεν μιλάμε για “πολυπολιτισμικό marketing”, αλλά για marketing σε ένα πολυπολιτισμικό κόσμο. Χωρίς διαφορετικότητα δεν υπάρχει δημιουργικότητα», δήλωσε σχετικά η Lorraine Twohill. Το Campus θα διαρκέσει μια εβδομάδα στις Κάννες και θα συνεχιστεί για άλλη μια εβδομάδα στα κεντρικά της Google στην Καλιφόρνια.
Είμαστε περήφανοι που έχουμε την ευκαιρία να τους τιμήσουμε με αυτή τη διάκριση», ανέφερε ο Jose Papa, Managing Director του Φεστιβάλ. Προηγούμενοι νικητές της διάκρισης έχουν υπάρξει brand marketers όπως οι Burger King, Samsung και Coca-Cola. Η βράβευση θα σηματοδοτήσει επίσης το λανσάρισμα του Google Creative Campus, μιας ακαδημίας που δημιουργεί η Google στο φεστιβάλ των Καννών, με σκοπό την προαγωγή της συμμετοχικότητας διαφορετικών ομάδων (κοινωνικών, φυλετικών, εθνικών, κ.α.) στις δημιουργικές βιομηχανίες.
Σε συνεργασία με την Roger Hatchuel Academy, το πρόγραμμα θα επιμορφώσει 45 φοιτητές στις Κάννες, εκ των οποίων το 50% κατ’ ελάχιστο θα προέρχονται από ομάδες που ιστορικά υπό-εκπροσωπούνται στις βιομηχανίες του marketing και της διαφήμισης. «Στη Google δημιουργούμε για όλους. Οι καμπάνιες μας οφείλουν να μιλάνε σε ανθρώπους από όλο τον κόσμο, με διαφορετική προέλευση, γλώσσα και απόψεις. Δεν μιλάμε για “πολυπολιτισμικό marketing”, αλλά για marketing σε ένα πολυπολιτισμικό κόσμο. Χωρίς διαφορετικότητα δεν υπάρχει δημιουργικότητα», δήλωσε σχετικά η Lorraine Twohill. Το Campus θα διαρκέσει μια εβδομάδα στις Κάννες και θα συνεχιστεί για άλλη μια εβδομάδα στα κεντρικά της Google στην Καλιφόρνια.