Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Οι θέσεις εργασίας του 2030 δεν έχουν εφευρεθεί ακόμη!

Μπορείς να κερδίσεις την αγορά;


Πόσο εύκολο είναι να κερδίσεις ένα ικανοποιητικό μερίδιο στην αγορά; Μπορείς να γίνεις κυρίαρχο μέλος αυτού του ανταγωνισμού;

Το να κερδίσουμε μερίδιο στην αγορά είναι σαν ένα παιχνίδι που έχει φαβορί και αουτσάιντερ. Το πρόβλημα πολλών μικρομεσαίων επιχειρηματιών είναι ότι θεωρούν τον εαυτό τους αουτσάιντερ πριν καλά καλά μπουν στο παιχνίδι… Η ηττοπάθεια και η σκέψη ότι, το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό, καλά κρατεί και αυτό τους οδηγεί σε μικρά, νωχελικά βήματα που συχνά δεν έχουν έναν συγκεκριμένο στόχο.
Ας πάρουμε για παράδειγμα ένα βιβλιοπωλείο και μια αλυσίδα βιβλιοπωλείων. Ποιος πιστεύετε ότι θα κερδίσει το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς; Μα φυσικά η αλυσίδα θα απαντήσετε. Γιατί; Μα φυσικά γιατί έχει καλύτερες τιμές και μεγαλύτερη ποικιλία θα μου πείτε.
Σε αυτό το σημείο θα συμφωνήσω μόνο αν μου δώσετε στοιχεία από σχετική έρευνα αγοράς που κάνατε, γιατί σε πολλά είδη μπορεί να έχουμε ίδιες τιμές. Μήπως όμως ένα μικρό βιβλιοπωλείο δεν βλέπει τα δικά του πλεονεκτήματα; Μήπως μένει στο γεγονός ότι δεν μπορεί να ορθώσει το ανάστημα του μπροστά στον ανταγωνιστή του και να βρει σε τι άλλο μπορεί να τον συναγωνιστεί εκτός από τις ίσως καλύτερες τιμές και την ποικιλία;
Σε αυτό το ερώτημα σαφώς και δεν μπορώ να απαντήσω, γιατί πολύ απλά δεν είμαι βιβλιοπώλης…
Ένας καλός τρόπος για να ξεκινήσει αυτή την αναζήτηση πλεονεκτημάτων ένας βιβλιοπώλης, είναι να προσπαθήσει να προσδιορίσει ποιος επηρεάζει πραγματικά την αγοραστική συμπεριφορά της ομάδας στόχων του. Θα μπορούσαν να είναι οι γιοι, οι φίλοι, η σύζυγός, ο σύζυγός, οι γονείς, η κοινωνία γενικά και ούτω καθεξής. Πώς θα μπορούσε να τους φτάσει; Πώς μπορεί να τους αντιμετωπίσει με ενδιαφέρον τρόπο; Πώς μπορεί να τους κάνει να αλλάξουν την αντίληψή τους για το προϊόν του μικρού βιβλιοπωλείου;

Ποτέ μη δουλεύεις μόνος;

Κάτι τέτοιο ίσως φαντάζει τεράστιο και πολύ κουραστικό να γίνει αποκλειστικά και μόνο από έναν επιχειρηματία που έχει πολλά περισσότερα άγχη στο κεφάλι του από το να δημιουργήσει ένα τέτοιο πλάνο όπως το παραπάνω. Μήπως πρέπει να απευθυνθεί σε κάποιον μπορεί να του πει ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να ξεχωρίσει και πως να κινηθεί προς αυτή τη κατεύθυνση που κανείς δεν κοιτάζει; Μήπως λοιπόν ήρθε η ώρα να επικοινωνήσει με έναν έμπειρο επαγγελματία για να δουλέψει μαζί του τις ιδέες και να δώσει ώθηση στην επιχείρηση του;
Αν βλέπετε τον εαυτό σας στα μάτια του βιβλιοπώλη και την επιχείρηση σας να μην μπορεί να αντεπεξέλθει στον ανταγωνισμό τότε δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί μου, για να οργανώσουμε μαζί το ιδανικό πλάνο προώθησης της επιχείρησης σας.