Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Οι θέσεις εργασίας του 2030 δεν έχουν εφευρεθεί ακόμη!

Το περιεχόμενο στο επίκεντρο των στρατηγικών μάρκετινγκ.


Το περιεχόμενο βρίσκεται στο επίκεντρο των σημερινών στρατηγικών μάρκετινγκ, καθώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν sites και blogs για να δείξουν τη δική τους "εμπειρία". Το μυστικό μιλώντας για περιεχόμενο, δεν είναι απλά να το δημιουργήσετε, αλλά αυτό να είναι δυναμικό και ισχυρό, βοηθώντας σας να αναπτύξετε την επιχείρηση σας. Οποιαδήποτε κι αν είναι η επαγγελματική σας δραστηριότητα θα ξέρετε ότι ο κόσμος έχει αλλάξει δραματικά. Δοκιμασμένες και επιτυχημένες ενέργειες του παρελθόντος, πλέον δεν λειτουργούν.

  • Μια κλασική και αγαπημένη διαφήμιση έχει μεγάλο κόστος και αμφίβολο αποτέλεσμα.
  • Οι προσπάθειές σας για telemarketing ή τηλεφωνικές ενημερώσεις πέφτουν στο κενό.
  • Για εφημερίδες και περιοδικά δεν χρειάζεται να γίνεται κουβέντα.
  • Και το site σας; Επενδύσατε για να το φέρετε πρώτο στις μηχανές αναζήτησης και δεν πλέον προσφέρει κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα.

Αλλάξτε την αγοραστική συμπεριφορά σε έναν "ιντερνετοκρατούμενο" κόσμο.

Τα τελευταία πέντε έως δέκα χρόνια, το internet έχει αλλάξει την αγοραστική συμπεριφορά. Στο παρελθόν, εάν ένας πελάτης ήθελε πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες σας, καλούσε το γραφείο σας και ζητούσε έναν τιμοκατάλογο ή μια καλή προσφορά. Σήμερα, ο ίδιος πελάτης, πρώτα θα σας αναζητήσει στο facebook, έπειτα στο instagram και τέλος στο google. Θα ψάξει για άρθρα, θα κάνει εγγραφή για newsletters και θα αναζητήσει προσφορές. Αν σε όλα αυτά βρει κάτι που τον ενδιαφέρει, τότε και μόνο τότε θα κάνει το πολυπόθητο τηλεφώνημα. 

Οι πελάτες έχουν τον έλεγχο και πρέπει να βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες που τους δίνετε απαντούν στις ανάγκες τους. Σήμερα, το αποτελεσματικό μάρκετινγκ έχει να κάνει με τη δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας και τη διανομή του στο internet. Όταν λέμε ποιοτικό περιεχόμενο δεν εννοούμε μόνο πληροφορίες που είναι σωστά γραμμένες (συντακτικά και ορθογραφικά) αλλά πληροφορίες που είναι πρωτίστως πραγματικές για την συγκεκριμένη βάση πελατών σας.

" Εκπαιδεύστε τους πελάτες σας "

Εκπαιδεύστε τους πελάτες σας, δείξτε τους την καλύτερη πρακτική, πείτε τους τι πρέπει να προσέξουν, δώστε τους πολύτιμες συμβουλές. Απαντήστε επίσης στα προβλήματα και τις ανησυχίες τους. Η δημιουργία και η διανομή σχετικών, πολύτιμων και συναρπαστικών πληροφοριών θα σας βοηθήσει να μετατρέψετε τις προοπτικές σε αγοραστές και τους αγοραστές σε μακροπρόθεσμους οπαδούς.

Μια διαφορετική προσέγγιση στην επικοινωνία των πελατών

Εάν θέλετε να καρπωθείτε τις ανταμοιβές που προσφέρει το πολύτιμο περιεχόμενο, θα πρέπει να αρχίσετε να επικοινωνείτε διαφορετικά. Η πολύτιμη προσέγγιση του περιεχομένου δεν είναι να συνεχίσουμε να μιλάμε για το πόσο καταπληκτική είναι η επιχείρησή μας, όπως όλοι κάναμε στο παρελθόν. Ξεχάστε όλα όσα έχετε μάθει για τα μηνύματα πωλήσεων και μάρκετινγκ. Το μυστικό είναι να δείξουμε πόσο χρήσιμοι είμαστε γιατί έχουμε τις λύσεις στα προβλήματα του καταναλωτή. Αυτή η προσέγγιση είναι πραγματικά επικεντρωμένη στον πελάτη. Δημιουργήστε περιεχόμενο που είναι πραγματικά χρήσιμο στους πελάτες σας, με λίγα λόγια κάντε τον εαυτό σας απαραίτητο στο πελάτη.  

Η δημιουργία και η συνεχής παροχή αυτού του είδους πληροφοριών απαιτεί μεγάλη προσπάθεια. Οι ειδικοί του content marketing γνωρίζουν καλά πως πρέπει να δημιουργήσουν ένα δυνατό περιεχόμενο. Η βαθιά κατανόηση των αναγκών, η αξία στον πελάτη είναι τα μυστικά που ακολουθεί το PR4YOU για επιτυχημένο περιεχόμενο. Επικοινωνήστε μαζί μας για να δημιουργήσουμε το κατάλληλο περιεχόμενο για την επιχείρηση σας. Αποκτήστε μαζί μας τη δυνατότητα όχι μόνο να αναπτυχθείτε αλλά και να διατηρήσετε μια επιτυχημένη παρουσία στο internet.