Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Οι θέσεις εργασίας του 2030 δεν έχουν εφευρεθεί ακόμη!

Influencer Marketing, η καυτή τάση του marketing!



Το Influencer Marketing εξελίσσεται σε μία από τις πιο «καυτές τάσεις» του σύγχρονου marketing. 






Με ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα τη στόχευση, την αξιοπιστία και τα ιλιγγιώδη ποσοστά ROI και τη δυσπιστία των καταναλωτών στη παραδοσιακή διαφήμιση από την άλλη, το Influencer Marketing εξελίσσεται σε μία από τις πιο σημαντικές τάσεις του marketing.
Οι καταναλωτές δεν πείθονται πια από ευφάνταστες λεζάντες και εντυπωσιακά σποτ, αλλά η συντριπτική πλειοψηφία είναι δεκτική απέναντι στις προτάσεις που προέρχονται από φίλους και γνωστούς, οι οποίοι, πρώτα δοκιμάζουν, αξιολογούν και συνιστούν προϊόντα, διευκολύνοντας έτσι τον καταναλωτή. 

Το 2016 ήταν η χρονιά που εκτόξευσε το influencer marketing καθώς όλο και περισσότερα brands στράφηκαν στους «digital creators» για να προσεγγίσουν νέα κοινά, νεότερους ηλικιακά καταναλωτές και να δημιουργήσουν buzz γύρω από τα προϊόντα τους.

Σε άρθρο του το Forbes αναφέρει ότι το 66% των marketers έχουν ήδη λανσάρει στρατηγική influencer marketing, κάτι που αναμένεται να αυξηθεί έως και 50% μέσα στο 2017!


5 ΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ INFLUENCER MARKETING


1. Οι influencers ασχολούνται με γενικά θέματα και δεν καίγονται μόνο με ένα αντικείμενο. Έτσι, θα δεις το ίδιο άτομο που προτείνει ένα καλό εστιατόριο να προτείνει και ένα ατελιέ υψηλής ραπτικής.

2. Branded Content. Ο μόνος τρόπος για να ξεχωρίσει ένα brand είναι να δώσει μια ενδιαφέρουσα ιστορία η οποία όμως δεν έχει να κάνει αποκλειστικά με το προϊόν που προσφέρει. 

3. Live Video. Εξακολουθεί να αναπτύσσεται και μάλιστα δίνεται με μεγάλη δωρεάν προώθηση από τις ίδιες της πλατφόρμες των social media. Δίνουμε όμως προσοχή στη σωστή διάρκεια (15’’ με 20’’) και το καλοφτιαγμένο περιεχόμενο που πράγματι έχει να πει κάτι. 

4. Celebrities και Influencers. Όπως αναφέρει το Forbes, η μεγάλη διαφορά μεταξύ influencers και celebrities είναι το επίπεδο του engagement. Οι Celebrities χαίρουν εκτίμηση για τη δουλειά που κάνουν, ενώ ένας influencer είναι πιθανότερο να εκτιμηθεί μόνο για το ποιος είναι.

5. Επαναξιολόγηση των μετρήσεων. Και ΝΑΙ έφτασε η εποχή που το like δεν είναι τόσο σημαντικό, τα views και οι συνδρομές σε newsletter επίσης! Τα μοντέλα «Cost per engagement» θα προσφέρουν μεγαλύτερη ακρίβεια και καλύτερο ROI στις στρατηγικές influencer.