Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Οι θέσεις εργασίας του 2030 δεν έχουν εφευρεθεί ακόμη!

3 οφέλη του να χρησιμοποιήσετε τοπικά ΜΜΕ.

Η κάλυψη μιας εκδήλωσης από τα τοπικά ΜΜΕ είναι κάτι που σαφώς σας χαροποιεί αλλά σας αφήνει και μια πίκρα που δεν έχετε κάλυψη από ένα πανελλαδικό μέσο. 







Τα τοπικά και μικρά ΜΜΕ όμως, είναι εκείνα που μπορούν να αναδείξουν την επιχείρηση και να βοηθήσουν για την τέλεια μετέπειτα προβολή σε ένα μεγαλύτερο κανάλι, εφημερίδα ή ραδιόφωνο. Λειτουργούν συχνά σαν ένα σκαλοπάτι. 

Και αν αναρωτιέστε γιατί, παρακάτω θα βρείτε 3 βασικά οφέλη του να χρησιμοποιήσετε τα τοπικά ΜΜΕ. 

ΕΞΑΣΚΗΣΗ

Δείτε το σαν πρακτική, σαν μια πρόβα για τη μεγάλη σκηνή. Το μυστικό σε κάθε κάλυψη είναι να κερδίσετε την εμπιστοσύνη και την καλή συνεργασία των δημοσιογράφων. Χρονοδιαγράμματα, deadlines, δελτία τύπου, τρόποι επικοινωνίας με τους δημοσιογράφους είναι πράγματα που κανείς επιχειρηματίας δεν γνωρίζει από την πρώτη στιγμή. Ξεκινώντας από τους τοπικούς τηλεοπτικούς σταθμούς, εφημερίδες και τοπικά ραδιόφωνα παίρνετε μια γεύση του πως λειτουργούν τα ΜΜΕ. Μην ξεχνάτε επίσης ότι πολλά τοπικά κανάλια ή εφημερίδες μπορεί να είναι θυγατρικές ενός άλλου μεγαλύτερου καναλιού.

ΦΗΜΗ

Φτιάξτε τη φήμη σας. Κατά την ανταλλαγή νέων και ειδήσεων της εταιρείας με τους τοπικούς δημοσιογράφους, θα συγκεντρώσετε κάλυψη που θα φέρει την ευαισθητοποίηση για την εταιρεία σας, κάτι που ξεπερνά κατά πολύ μια διαφήμιση ακόμη και σε ένα πανελλαδικό μέσο. Ένα καλό ρεπορτάζ, ειδικά αν περιλαμβάνει συνέντευξη ενός εκπρόσωπου της εταιρείας, μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη υγιών σχέσεων της επιχείρησης με την τοπική κοινότητα. 

ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ

Εάν η ιστορία ή οι ιστορίες σας, λένε απλά την αλήθεια αυτό θα φανεί και στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Οι δημοσιογράφοι είναι οι πιο σκληροί κριτές και μπορούν να κάνουν εύκολα το κοινό να εμπιστευτεί το εμπορικό σας σήμα σας, να το απογειώσουν ή να το κατακρημνίσουν. Και όταν μάλιστα απευθύνεστε στον δημοσιογράφο «της διπλανής πόρτας» η επιρροή που μπορεί να ασκήσει είναι ακόμη μεγαλύτερη καθώς είναι και ο ίδιος μέλος της κοινότητας και οι ενέργειες σας τον αφορούν και τον επηρεάζουν άμεσα. 

Αναπτύξτε ένα χρονοδιάγραμμα προβολής και έναν οικονομικό προϋπολογισμό στα τοπικά ΜΜΕ με απώτερο στόχο την πανελλαδική σας προβολή. Αυτό βέβαια, έχει μια βασική προϋπόθεση το προϊόν που παράγετε ή οι υπηρεσίες που προσφέρετε να μπορούν να διανεμηθούν πανελλαδικά.