- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Εμφανιζόμενη ανάρτηση
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Ποια είναι τα 7 marketing trends που πρέπει
να ακολουθήσετε το 2016. Smartphones,
native
advertising και podcasts είναι μερικά από τα πράγματα που πρέπει να δουλέψετε μέσα
στο 2016.
#1: Social Ads
Εκτιμάται ότι το 2017 τα έξοδα για on line διαφημίσεις θα
ξεπεράσουν τα έξοδα των τηλεοπτικών διαφημίσεων!!! Ο γίγαντας της τηλεόρασης
πρέπει να αντιμετωπίσει μέσα στο 2016 τα social media και τη δύναμη τους για να
καταφέρει να αποτρέψει αυτό το ανεπιθύμητο αποτέλεσμα. Σύμφωνα με το
Interpublic Group’ s Magna Global το 2015 οι διαφημίσεις στα social media
αυξήθηκαν κατά 17,2% (περίπου 160 δισ. δολάρια) ενώ το 2016 το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί ακόμη
13,5%.
#2: Facebook Messenger
Πόσες φορές σας έτυχε μέσα στον τελευταίο χρόνο να
συνεννοηθείτε με πελάτη μέσω Facebook;
Εμένα πάντως πολλές. Πολλοί είναι εκείνοι που στα smart phones δεν έχουν
περασμένα τα e-mail τους αντιθέτως είναι συνεχώς συνδεδεμένοι στο Facebook. Έτσι, για λόγους
ευκολίας και ταχύτητας προτιμάμε να χρησιμοποιούμε την εφαρμογή του massenger
για να επικοινωνήσουμε μαζί τους.
Μέσα στο 2015 κάθε μήνα πάνω από 700 εκατ. άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook messenger, αριθμός που αυξήθηκε κατά 40% σε σχέση με
το 2014, σύμφωνα με το Luxury Daily. Φανταστείτε λοιπόν πόσο υψηλό θα είναι το ποσοστό μέσα στο 2016.
#3: Podcasts
Περίπου 46 εκατ. Αμερικάνοι μηνιαία ακούνε podcast. Στις
στάσεις του λεωφορείου, στο μέτρο, μέσα στο αυτοκίνητο, ακόμη και στο σπίτι
πολλοί είναι εκείνοι που θα προτιμήσουν να ακούσουν μια on line εκπομπή από το
κινητό τους, παρά από το ραδιόφωνο.
Πολλές εταιρίες έχουν ξεκινήσει τις δικές τους εκπομπές
podcast με θέματα, που συχνά είναι άσχετα με το αντικείμενο
της εταιρίας. «Η δημιουργία podcasts χρειάζεται περισσότερη δουλειά για τους
ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, αλλά οι ειδικοί λένε ότι μπορεί να είναι ένας
ισχυρός τρόπος για την οικοδόμηση της εμπιστοσύνης των πελατών," λέει ο
Dennis Nishi στην εφημερίδα Wall Street Journal.
#4: Native Advertising
Πολλοί στρέφονται στο native advertising τελευταία μιας και το ζητάνε
πολλοί υποψήφιοι πελάτες. Το μεγάλο του πλεονέκτημα είναι ότι δεν μπορεί να
μπλοκαριστεί, όπως τα banner διαφημίσεων. Με λίγα λόγια κανείς δεν μπορεί να σου πει για
ποιο λόγο έβαλες ένα διαφημιστικό άρθρο στο site σου ούτε μπορεί να το
μπλοκάρει. Το 2016 το native advertising θα αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι των
on-line επικοινωνιακών στρατηγικών.
#5: Εξατομίκευση.
Το 1/3 των marketers πιστεύουν στην εξατομίκευση ως ένα
σημαντικό εργαλείο. Μην ξεχνάτε ότι το internet γνωρίζει πολύ περισσότερα για
εσάς από ότι ο συνάδελφος που κάθεται στο διπλανό γραφείο. Τα τελευταία χρόνια
όλο και περισσότερα χρήματα δαπανώνται στις έρευνες για τα πιο συχνά χρησιμοποιημένα keywords, για τα καλύτερα
hashtags και για τη δημιουργία ενός target group με βάση όλα όσα αναρτούμε
καθημερινά στα social media.
#6: Wearables
Πλέον η τεχνολογία φοριέται!!! Ξεκινώντας από τα περίφημα
google glasses φτάσαμε στο apple watch και σε μια σειρά πιο μοδάτων ρολογιών
της Samsung που μας
φέρνουν όχι απλά κοντά στη τεχνολογία αλλά κυριολεκτικά κολλημένους πάνω της. Τι
σημαίνει αυτό για τους marketers; Prestige τι άλλο; Ποιος μπορεί να αντισταθεί
σε έναν επαγγελματία που η τεχνολογία κυλάει στο αίμα του;
#7: Κουμπιά αγορών
Είναι έξυπνα και έχουν μετρήσιμα αποτελέσματα. Τα κουμπιά
αγορών θα τα βρείτε σε όλα τα social media και μπορούν να σας παρακινήσουν να
κάνετε μια αγορά εύκολα και γρήγορα. Η δυναμική ενός κουμπιού αγορών δεν
αυξάνει μόνο τα έσοδα της εταιρίας (που είναι το ζητούμενο) μπορεί να
αποτελέσει και ένα πολύ καλό εργαλείο για να μετρήσουμε την επιτυχία της
καμπάνιας.