Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Οι θέσεις εργασίας του 2030 δεν έχουν εφευρεθεί ακόμη!

Γιατί η καμπάνια μου δεν δουλεύει;

Μερικές καμπάνιες είναι σχεδιασμένες τέλεια, είναι τόσο καλοδουλεμένες ώστε όταν μπαίνουν σε εφαρμογή είστε σίγουροι ότι τίποτα δεν μπορεί να πάει στραβά και σαφώς θα δουλέψει τέλεια. Εδώ είναι μερικές από τις πιο συχνές αιτίες που μια εκστρατεία δημοσίων σχέσεων δεν δουλεύει.




Η ιστορία δεν είναι ενδιαφέρουσα. 
Η αγαπημένη φράση πολλών "Κάθε καινούργιο είναι είδηση!" δεν αποτελεί πλέον κλειδί για επιτυχία. λόγω της συνεχούς και μεγάλης πληροφόρησης, το κοινό δέχεται καινούργιες ειδήσεις κάθε λεπτό, άραγε λίγες από αυτές συγκρατεί. Χρειάζεται ένα συναρπαστικό προϊόν ή υπηρεσία, ή τουλάχιστον μια συναρπαστική ιστορία που θα είναι ενδιαφέρον για τους αναγνώστες του δικού σας target-group. Μελετήστε τι διαβάζουν, τι τους ενδιαφέρει και με ποιες ειδήσεις αλληλεπιδρούν και έπειτα φτιάξτε την ιστορία σας.  

Απευθύνεστε σε λάθος δημοσιογράφους. Tο ότι καθημερινά δημοσιεύονται τόσα άρθρα γύρω από τα social media κάποιος λόγος θα  υπάρχει. Και αυτός ο λόγος είναι ότι καθημερινά όλο και περισσότεροι άνθρωποι κάνουν χρήση αυτών και επηρεάζονται από αυτά. Αν οι δημοσιογράφοι που απευθύνεστε είναι της παλιάς σχολής, μπορεί να έχουν "κύκλο" αλλά αν δεν μαζεύουν κλικ, δεν θα επιτύχει και η δική σας καμπάνια.

Κακό timing. Το ότι η καμπάνια σας είναι τέλεια δεν σημαίνει ότι και το κοινό είναι πρόθυμο κάθε ώρα και στιγμή να την παρακολουθήσει.

Δεν έχετε ρεαλιστικές προσδοκίες. Μήπως δημιουργήσατε ένα καινούργιο application για chatting, ή ένα παιχνίδι παρόμοιο με άλλα 100. Με τέτοια προϊόντα και υπηρεσίες μην έχετε μεγάλες προσδοκίες. Δεν μπορείτε να έχετε την ίδια επιτυχία με μια τελείως καινούργια εφαρμογή ή μια ξεχωριστή υπηρεσία.  

Λάθος επιλογή γραφείου PR. Ο σύμβουλος PR σας έταξε "λαγούς με πετραχήλια" και το τελικό αποτέλεσμα είναι κάτω του μετρίου; Κάτι τέτοιο είναι συνηθισμένο φαινόμενο, όταν δεν έχετε ρεαλιστικές προσδοκίες όπως είπα παραπάνω και σαφώς κάποιοι θα το εκμεταλλευτούν.

Ένα σωστό γραφείο θα βρει αμέτρητους τρόπους για να προωθήσει σωστά το προϊόν και τις υπηρεσίες σας όσο κοινότυπο κι αν είναι. 
Οι αναλύσεις του και οι μελέτες του θα είναι πάντα ρεαλιστικές και χαμηλών προσδοκιών κάτι που ίσως στην αρχή σας απογοητεύσει, αλλά το τελικό αποτέλεσμα της δουλείας θα σας ικανοποιήσει και ίσως σας εκπλήξει.