Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Οι θέσεις εργασίας του 2030 δεν έχουν εφευρεθεί ακόμη!

PR vs Content marketing

Για άλλη μια φορά αναλύουμε το ζήτημα δημοσίων σχέσεων εναντίων μάρκετινγκ περιεχομένου, ένα ζήτημα που θυμίζει το ερώτημα «η κότα κάνει το αυγό ή το αυγό την κότα;»



   Ο … «πόλεμος» μεταξύ των δύο μαίνεται τον τελευταίο καιρό αφού οι επαγγελματίες των δύο στρατοπέδων προσπαθούν να δώσουν τις καλύτερες προτάσεις και τα καλύτερα αποτελέσματα.
Εγώ θα θέσω ένα άλλο ερώτημα, μήπως είναι καλύτερα να κάνουμε ένα συνδυασμό και των δύο;          Πολλοί μπορεί να διαφωνήσουν αλλά παρακάτω σας έχω 3 λόγους που πρέπει να κάνετε τέλειο συνδυασμό των δυο.
1. Το μάρκετινγκ περιεχόμενου προάγει την εμπιστοσύνη μεταξύ ενός αγοραστή και ενός brand, μέσω μιας σωστής αφήγησης για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του πελάτη.
2. Οι δημόσιες σχέσεις παίζουν ένα ανεκτίμητο ρόλο δημιουργώντας σωστά κανάλια διανομής του μηνύματος σας και έτσι ενισχύουν ό, τι προσπαθείτε να πετύχετε με το μάρκετινγκ περιεχόμενου.
3. Όταν και τα δύο αυτά κομμάτια υλοποιούνται σωστά, σε έναν σωστό  συνδυασμό, το αποτέλεσμα μπορεί να είναι μοναδικό που πληροί όλες τις προϋποθέσεις της σωστής επικοινωνίας.