Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Οι θέσεις εργασίας του 2030 δεν έχουν εφευρεθεί ακόμη!

Ακονίστε τις ικανότητες σας στις Δημόσιες Σχέσεις μέσα και έξω από το γραφείο.

Το πιο δύσκολο κομμάτι για τις δημόσιες σχέσεις είναι ότι πρέπει να είσαι καλός σε ένα σωρό πράγματα, απέναντι σε όλους και κάθε στιγμή πρέπει να δείχνεις ένα ίδιο και ικανό πρόσωπο. Οι προϊστάμενοι περιμένουν από εσένα τον καλύτερο σου εαυτό, το ίδιο και οι πελάτες σου.




Οι δεξιότητες και οι ικανότητες σου δεν πρέπει να περιορίζονται μόνο στο 8ώρο εργασίας αλλά και στην υπόλοιπη καθημερινότητα. Δεν προτείνω σαφώς να δουλεύετε 24ώρες το 24ώρο αλλά πρέπει να ξέρετε ότι πρέπει να είστε προετοιμασμένοι για παν ενδεχόμενο καθώς μια νέα πρόταση συνεργασίας μπορεί να προκύψει ακόμη και την ώρα που πίνετε το ποτό σας.
Σύμφωνα με άρθρο του Levo.com υπάρχουν 8 σημαντικά χαρακτηριστικά που ένα επαγγελματίας δημοσίων σχέσεων πρέπει να πετύχει στην καριέρα του και για να τα πετύχει πρέπει να δουλέψει εντός και εκτός γραφείου.

1. Ισχυρές δεξιότητες επικοινωνίας
Αυτή είναι η Νο1 δεξιότητα που θα πρέπει να έχετε ως επαγγελματίας δημοσίων σχέσεων. Ένας τρόπος για να ενισχύσετε τις δεξιότητες επικοινωνίας σας είναι συμμετέχοντας σε συζητήσεις και επαγγελματικές ομάδες. Έτσι, όχι μόνο θα έχετε την ευκαιρία να δικτυωθείτε με άλλους, αλλά θα μάθετε επίσης πώς να μιλήσετε και να αλληλεπιδράτε με άλλους επαγγελματίες.
2. Ισχυρές δεξιότητες γραφής
Επιτρέψτε μου να επισημάνω ότι ένας καλός συγγραφέας δεν είναι μόνο αυτός που γνωρίζει πότε να βάλει τελεία, κόμμα και παύλα. Είναι αυτά αλλά επίσης ο καλός συγγραφές γνωρίζει ακόμη και το πως θα αποτυπώσει μια φωνή στο χαρτί. Η αρθρογραφία σε περιοδικά και blogs ενισχύει την ποιότητα γραφής σας. μπορείτε να κρατήσετε αρχείο και να βλέπετε με τον καιρό τον τρόπο που γράφετε.
3. Μείνετε ενημερωμένοι
Η εγγραφή στα social media και σε άλλα ειδησεογραφικά site σας κρατά ενήμερους. Ακολουθήστε τους νέους σας πελάτες στο Twitter και στο LinkedIn και προσθέσετε εφαρμογές ειδήσεων στο τηλέφωνό σας. όλο αυτό θα σας σώσει από τυχόν μελλοντικές αναποδιές και λάθη που μπορεί να γίνουν λόγο κακής πληροφόρησης.
4. Προσανατολιστείτε στη λεπτομέρεια.
Ας πάρουμε για παράδειγμα μια εκδήλωση, έχετε τακτοποιήσει τα πάντα, το φαγητό, τη ψυχαγωγία, τη λίστα των καλεσμένων και τις ομιλίες αλλά φαινομενικά ασήμαντες λεπτομέρειες είναι εκείνες που συνήθως οδηγούν σε φιάσκο. μια τέτοια μικρή λεπτομέρεια μπορεί να είναι το θέμα του parking ή οι σημάνσεις, φανταστείτε το χάος που θα δημιουργηθεί αν φτάσουν 200 αυτοκίνητα και δεν υπάρχει κανείς να οργανώσει τις θέσεις parking ή αν η εκδήλωση γίνεται σε ένα χώρο πιο μακριά από τον κεντρικό δρόμο που σημαίνει ότι πρέπει να βάλετε αρκετές ταμπέλες σημάνσεις για να μην μπερδευτούν οι καλεσμένοι σας.
5. Δημόσια ομιλία
Η ιδέα μιας ομιλίας μπροστά σε κάμερα ή σε είναι για πολλούς το πιο τρομακτικό μέρος της δουλείας... Ένα είναι το μυστικό για να εξασκηθείτε και να γίνεται καλύτεροι στις δημόσιες ομιλίες, κάνοντας εξάσκηση μπροστά στον καθρέφτη και μπροστά στους δικούς σας. μην αγχώνεστε νομίζοντας ότι είστε οι μόνοι, ακόμη και ο Μπαράκ Ομπάμα το κάνει μπροστά στον καθρέφτη του

6. Ευελιξία.
Όχι μόνο στις δημόσιες σχέσεις αλλά σε κάθε επάγγελμα η ευελιξία είναι σημαντική. Στον 21ο αιώνα με την τεχνολογία να εξελίσσεται διαρκώς επιβάλλεται να γνωρίζουμε ποιο θα είναι το επόμενο βήμα (trend) στην αγορά και να είστε από τους πρώτους που θα το υιοθετήσετε.
7. Γίνεται "σκληρόπετσοι"
Μια λέξη καθόλου κολακευτική αλλά μας υπενθυμίζει πόσο δύσκολη και άγρια μπορεί να γίνει η αγορά εργασίας. Στις επαγγελματικές σχέσεις δεν χωρούν συναισθηματισμοί και ευαισθησίες, αρκεί η κατανόηση και αξιολόγηση της εκάστοτε κατάστασης. Αποκτήστε περισσότερη εμπιστοσύνη στον εαυτό σας και κρατήστε μακριά προσωπικές κριτικές και γνώμες. 
8. Υπομονή.
Μεγάλη αρετή η υπομονή, ειδικά σε επαγγέλματα που έχουν να κάνουν με πολύ κόσμο και με συνεχή επικοινωνία. Χρειάζεται χρόνος για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη από το κοινό και τους συνεργάτες σας, έτσι πρέπει να είστε υπομονετικοί.