- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Εμφανιζόμενη ανάρτηση
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Αγαπημένο από πολλούς, μισητό για κάποιους άλλους, το hashtag ήταν ίσως το πιο
διχασμένο εργαλείο του Twitter από την πρώτη ημέρα χρήσης του. Ωστόσο, το 2015 έχει
χαρακτηριστεί ως το έτος που το ταπεινό hashtag φθάνει πράγματι στην ωριμότητα του.
Είναι ένα από τα πιο
βασικά στοιχεία της κοινωνικής επικοινωνίας, με το 83% του συνόλου των
κοινωνικών εκστρατειών του 2014 να το χρησιμοποιεί και αναμένεται να είναι το
κλειδί για την επιτυχημένη εκστρατεία του 2015.
Να λοιπόν γιατί οι επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες
δημοσίων σχέσεων και marketing πρέπει να δώσουν προσοχή στο hashtag αλλά και
στο πώς να το χρησιμοποιούν σωστά:
# Αυξημένη απήχηση
Tweets με hashtags λαμβάνουν δύο φορές μεγαλύτερη απήχηση
από εκείνα που δεν έχουν, ενώ tweets
με τουλάχιστον ένα hashtag είναι
55% πιο πιθανό να αναδημοσιευθούν.
# Συμμετοχή σε συζήτηση
Κατά το παρελθόν έτος πολλές επιχειρήσεις και βιομηχανίες
έχουν χρησιμοποιήσει το hashtag
για να προωθήσουν συζητήσεις με το κοινό τους. Με αυτό επιτρέπεται σε ομοϊδεάτες
χρήστες του twitter να συμμετάσχουν στις συζητήσεις τους.
Αυτές οι συζητήσεις της ομάδας απαιτούν λίγη προσπάθεια και
μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνδέσετε μια μάρκα ή επιχείρηση με ένα συγκεκριμένο θέμα. Εδώ είναι
πέντε βήματα για να το πετύχετε:
• Προσδιορίστε το κοινό σας και τα ενδιαφέροντά τους.
• Ορίστε ένα hashtag
και μια τακτική ώρα για συζήτηση.
• Ορίστε μια ερώτηση για την εβδομάδα που ξεκινά και προωθήστε
την στα ενδιαφερόμενα μέρη.
• Ξεκινήστε τη συνομιλία την ώρα που έχετε καθορίσει και
παρακολουθήστε τις συζητήσεις, να εμπλακείτε μόνο εάν σας το ζητηθεί.
• Αναλύστε τη συζήτηση, μάθετε από αυτήν και επαναλάβετε το
την επόμενη εβδομάδα.
Δημιουργήστε ένα hashtag με προσοχή και μελέτη. Πολλά brands θέλουν να δημιουργήσουν viral περιεχόμενο για να αυξήσουν την κίνηση στα fan pages τους. Ωστόσο, χωρίς να έχετε κατανοήσει το κοινό σας και πώς αντιδρούν στο περιεχόμενο σας, εκθέτετε τον εαυτό σας με ένα hashtag που αντί να σας φέρει κοντά στο κοινό μπορεί να σας απομακρύνει.
#Χρήση από άλλα social media
Το hashtag
έχει εξελιχθεί πέρα από την πλατφόρμα του twitter και τώρα χρησιμοποιείται σε όλα
τα social media.
Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι έχει παντού την ίδια επιτυχία. Το Facebook εισήγαγε hashtags το 2013, αλλά είχαν
ελάχιστα απτή επιτυχία. Στην πραγματικότητα, πρόσφατες μελέτες έχουν
διαπιστώσει ότι status στο facebook χωρίς hashtag έχουν μικρότερο ποσοστό εμπλοκής κατά 0,03%‼! To ίδιο
συνέβη και στο linkedin αλλά όχι στο Instagram που τα posts με hashtags έχουν 11% μεγαλύτερη εμπλοκή.
Επειδή τίποτα όσον αφορά τα social media δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά, η καλύτερη συμβουλή που έχω να σας δώσω είναι να ακούτε τι θέλει το κοινό σας, μάθετε τι είναι λειτουργικό και τι όχι, μάθετε τι αποδίδει και τι όχι. Μην ξεχνάτε άλλωστε ότι σημαντικότερο είναι να δίνετε στο κοινό σας σωστό περιεχόμενο.