Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Οι θέσεις εργασίας του 2030 δεν έχουν εφευρεθεί ακόμη!

Copywriting. Πώς να γράψετε ένα ενδιαφέρον κείμενο για τον διαδικτυακό σας τόπο.


Το περιεχόμενο είναι εξίσου σημαντικό με την εμφάνιση του site. Εάν θέλετε να προσελκύσετε το κοινό σας, το κείμενο σας πρέπει να το πείσει καταρχήν να μείνει στη σελίδα σας και έπειτα να πραγματοποιήσει μια ενέργεια, (αγορά, συνδρομή σε Newsletter ή επίσκεψη σε ένα κατάστημα).





Για να μάθετε να γράφετε αποτελεσματικό κείμενο θα πρέπει να μάθετε τα βασικά του λεγόμενου copywriting. Copywriter είναι αυτός που γράφει το κείμενο μιας διαφήμισης σε ένα περιοδικό, μιας αγγελίας, ή μιας διαφημιστικής επιστολής.


Πως αυξάνεται η αποτελεσματικότητα; Τι πρέπει να προσέξω;
  • Σε τι κοινό θέλω να απευθυνθώ;
  • Ποιοι έρχονται στο site; Καλό είναι να γνωρίζουμε στοιχεία όπως η ηλικία, το επίπεδο μόρφωσης, το φύλο, την εθνικότητα.
  • Τι θέλουν; Ποιες είναι οι επιθυμίες τους;
  • Η φόρμουλα AIDA θα σας βοηθήσει αρκετά για να δημιουργήσετε ένα πλάνο copywriting

AIDA
Αttention (προσοχή)
Ιnterest (ενδιαφέρον)
Desire (επιθυμία)
Action (ενέργεια-δράση)
  • Επικεφαλίδα. Το πιο σημαντικό μέρος του κειμένου. Από την επικεφαλίδα σε μεγάλο βαθμό κρίνεται αν κάποιος θα διαβάσει το υπόλοιπο κείμενο ή όχι. Μια δυνατή επικεφαλίδα πρέπει να έχει τα εξής στοιχεία:
  • Προσωπικό όφελος του αναγνώστη.
  • Περιέργεια
  • Σαφήνεια
  • Εύκολα και γρήγορα
  • Αρχική Παράγραφος. Πρέπει να είναι πολύ ενδιαφέρουσα για τον αναγνώστη και να τον ωθεί να διαβάσει τη συνέχεια. Καλύτερα να περιλαμβάνει μια μικρή σύνοψη. Μπορείτε να αρχίσετε χρησιμοποιώντας στοιχεία από την επικεφαλίδα ή κομμάτι από την ιστορία που θέλετε να διηγηθείτε.
  • Επικεφαλίδες. Κάπως έτσι μειώνεται η κούραση των ματιών και το κείμενο αποκτά περισσότερο "αέρα". Αποφύγετε τις μεγάλες παραγράφους και τις δύσκολες λέξεις. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε παραγράφους που να είναι μόνο μια γραμμή.
  • Close the deal! Το λάθος που κάνουν πολλοί είναι ότι δεν κλείνουν την πώληση. Θέλετε να συμπληρώσει μια φόρμα επικοινωνίας ο επισκέπτης; Ζητήστε το! Θέλετε να αγοράσει κάτι; Πείτε του να βγάλει την πιστωτική και να αγοράσει το προϊόν τώρα!