- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Εμφανιζόμενη ανάρτηση
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Το Social Tourism Conference φέρνει στην Ελλάδα
international social media experts και επιλέγει τα καλύτερα ελληνικά best
practices ώστε να απαντήσει σε καίρια ερωτήματα ξενοδοχείων, ακτοπλοϊκών και
αεροπορικών εταιρειών, ταξιδιωτικών γραφείων, οργανισμών τουριστικής ανάπτυξης
και τουριστικών επιχειρήσεων σχετικά με τον χρόνο και τα χρήματα που αξίζει να
επενδύσουν στα social media και στην online παρουσία.
Στην αρχή του 2019 το συνέδριο έρχεται για να σας δώσει όλη
τη γνώση για να αξιοποιήσετε τα social media με τον καλύτερο τρόπο!
Έμπειροι διεθνείς και Έλληνες ομιλητές θα μοιραστούν όλες
τις νέες τάσεις, τις εξελίξεις, τις καλές πρακτικές, τα tips και τα μυστικά,
σχετικά με το πώς αξιοποιούνται τα social media για την
αποτελεσματική προβολή των τουριστικών επιχειρήσεων, πετυχαίνοντας μεγαλύτερη
προσέλκυση ταξιδιωτών/ πελατών.
Η διαδικασία της απόφασης ταξιδιού έχει αλλάξει δραματικά,
τα ταξίδια αναψυχής έχουν μετατραπεί σε ταξίδια εμπειριών, σε μια αγορά άκρως
ανταγωνιστική όπου κάθε λεπτομέρεια μετράει.
Οι έρευνες μίλησαν: Τα social media είναι αυτά που
πυροδοτούν το ενδιαφέρον για ταξίδια αυξάνοντας τις δαπάνες ταξιδιού
παγκοσμίως. Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως είναι το Facebook,
το Instagram, το Youtube, το Linkedin, το Tripadvisor κλπ.,
είναι εργαλεία, που αν χρησιμοποιηθούν σωστά αυξάνουν δραστικά τις πωλήσεις των
τουριστικών επιχειρήσεων. Σε πρόσφατη έρευνα του Google Travel, προέκυψε
ότι το 74% των ταξιδιωτών σχεδιάζει το ταξίδι του από το διαδίκτυο, ενώ
σύμφωνα με το TripAdvisor το 45% των χρηστών χρησιμοποιούν το
smartphone τους για τα πάντα που έχουν να κάνουν με τις διακοπές τους.
Σε μια εποχή όπου τα “reviews”, τα “shares” και το “Brand
reputation” μετράνε, τα social media είναι ο ακρογωνιαίος λίθος για να χτιστεί
μια καλή επικοινωνία που θα λειτουργήσει διαχρονικά. Μην ξεχνάμε ότι η
δραστήρια και τεχνολογικά εκπαιδευμένη γενιά των Millennials μοιράζεται
την εμπειρία της αυξάνοντας το social buzz και κάνοντας τη διαφήμιση
να πρέπει να είναι στοχευόμενη και αποτελεσματική.
Περισσότερες πληροφορίες: http://www.socialmediatourism.gr/