Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ημέρες Καριέρας στη Λάρισα από τη ΔΥΠΑ

Πως η Rihanna έριξε τις μετοχές του Snapchat;



​Πρώτα ήρθε το "Φαινόμενο Oprah", όταν η Whitney προώθησε ένα προϊόν οδηγώντας τις πωλήσεις του στα ύψη. Αλλά τι συμβαίνει με το "Φαινόμενο Rihanna";
Το πρωί της Πέμπτης, η τραγουδίστρια ξεκίνησε τον πόλεμο στο Snapchat ζητώντας από όσους την ακολουθούν στα social media να μη χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη εφαρμογή. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την πτώση των μετοχών της Snap, αλλά και τη μείωση των κερδών του διευθύνοντος συμβούλου του Snapchat κατά 150 εκατ. δολ. μέσα σε μόλις δύο ημέρες. Πλέον, η περιουσία του Evan Spiegel κυμαίνεται στα 3,8 δισ. δολ. σύμφωνα με τη λίστα δισεκατομμυριούχων του Forbes.

Η επίθεση της Rihanna ξεκίνησε όταν το Snapchat δημοσίευσε μια διαφήμιση που ζητούσε από τους χρήστες να επιλέξουν τι θα ήθελαν περισσότερο να κάνουν: να ρίξουν ένα χαστούκι στη Rihanna ή μια γροθιά στο πρόσωπο του Chris Brown, πρώην φίλου της τραγουδίστριας ο οποίος είχε παραδεχθεί πως την κακοποιούσε το 2009. Η Snap διέγραψε τη διαφήμιση και με ανακοίνωσή της τη Δευτέρα υποστήριξε πως η διαφήμιση είχε εγκριθεί κατά λάθος και πως είχε παραβιάσει την πολιτική που ακολουθεί στις διαφημίσεις. 

Ωστόσο, η Rihanna δεν ικανοποιήθηκε από τη συγγνώμη της εταιρείας. Το πρωί της Πέμπτης ανήρτησε στον λογαριασμό της στο Instagram ένα μακροσκελές κείμενο στο οποίο κατέκρινε τόσο τη διαφήμιση όσο και το ίδιο το Snapchat. "Τώρα, Snapchat, ξέρεις ότι δεν είσαι η αγαπημένη μου εφαρμογή", έγραψε. "Θα μπορούσα να το ονομάσω άγνοια, αλλά ξέρω ότι δεν είστε τόσο χαζοί! Ξοδέψατε λεφτά για να προβάλετε κάτι που θα προκαλούσε ντροπή στα θύματα ενδοοικογενειακής βίας, και θα τα γελοιοποιούσατε!".
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Snap -της οποίας η αξία μειώθηκε 25%, στα 20,82 δισ. δολ., από την πρώτη IPO τον Μάρτιο του 2017- βλέπει τη μετοχή της να πέφτει εξαιτίας κριτικής από κάποιον διάσημο. Τον προηγούμενο μήνα η Kylie Jenner "τουίταρε" πως δεν θα χρησιμοποιεί άλλο το Snapchat, ρίχνοντας την τιμή της μετοχής πάνω από 6%, με αποτέλεσμα η εταιρεία να χάσει 1,3 δισ. δολ. σε αξία.
Κάθε μεταβολή στη μετοχή της Snap έχει άμεση επίδραση στην περιουσία του Spiegel, ο οποίος έχει μερίδιο 18% στην εταιρεία.
Ο Spiegel ίδρυσε το Snapchat το 2011 μαζί με τον συμφοιτητή του στο Stanford, τον Bobby Murphy. Λίγο μετά το λανσάρισμα της εφαρμογής, η εφαρμογή γνώρισε έκρηξη συνδρομητών. Το κοινό που την αγκάλιασε ήταν οι λεγόμενοι millenians, και πλέον διαθέτει 187 εκατ. ενεργούς χρήστες σε καθημερινή βάση.
Το τελευταίο περιστατικό με τη Rihanna μοιάζει με μια ανοιχτή πληγή που τη δεδομένη στιγμή το Snapchat δεν μπορεί να την αντέξει οικονομικά.