Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ημέρες Καριέρας στη Λάρισα από τη ΔΥΠΑ

Στρατηγική διαχείριση της επικοινωνίας. 8 βήματα για την υλοποίηση της.


Η υλοποίηση μιας επικοινωνιακής στρατηγικής θα μπορούσε να αποτελέσει μια αποθαρρυντική εργασία για πάρα πολλούς επαγγελματίες της επικοινωνίας που μπορεί να μην είναι σε θέση να προσδιορίσουν τις διάφορες πτυχές που πρέπει να προγραμματιστούν. Αν αναρωτηθούμε ποια είναι η στρατηγική διαχείριση της επικοινωνίας θα ήταν πολύ καλό να ανατρέξουμε στον παρακάτω ορισμό: "Η στρατηγική διαχείριση της επικοινωνίας θα μπορούσε να οριστεί ως ο συστηματικός προγραμματισμός και η υλοποίηση της ροής των πληροφοριών, της επικοινωνίας, της ανάπτυξης μέσων και της φροντίδας της εικόνας σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Μεταφέρει σκόπιμα μηνύματα μέσω των καταλληλότερων ΜΜΕ στα καθορισμένα ακροατήρια στην κατάλληλη στιγμή για να συνεισφέρουν και να επιτύχουν το επιθυμητό μακροπρόθεσμο αποτέλεσμα. Η διαχείριση της επικοινωνίας είναι η δημιουργία διαδικασίας. Πρέπει να φέρει τρεις παράγοντες στην ισορροπία: τα μηνύματα, τα κανάλια των μέσων ενημέρωσης και το ακροατήριο "(Bockstette & Carsten, 2008). 

Ως εκ τούτου, κατά τη σύνταξη μιας επικοινωνιακής στρατηγικής, οι υπεύθυνοι επικοινωνίας πρέπει να εξετάσουν 8 βασικά βήματα που θα οδηγήσουν σε μια σωστή υλοποιήση της. 



Βήμα 1ο. Σκοπός: Γιατί αναπτύσσετε μια στρατηγική επικοινωνίας και τι πρέπει να επιτευχθεί με αυτό.

Βήμα 2ο. Ανάλυση SWOT (Αντοχή, Αδυναμία, Ευκαιρία, Απειλές), ανάλυση PEST (Πολιτική, Οικονομική, Κοινωνική, Τεχνολογική) και Ανάλυση Ανταγωνιστών. 

Βήμα 3ο. Ευθυγραμμίστε τους οργανωτικούς στόχους και τους στόχους επικοινωνίας, για να παρουσιαστεί μια επικοινωνιακή στρατηγική που θα παρέχει το γενικό όραμα και τους στόχους του οργανισμού σας.

Βήμα 4ο. Γνωρίστε το ακροατήριό σας. 
 
Βήμα 5ο. Σχεδιάστε απλά, συναφή και ελκυστικά μηνύματά. 

Βήμα 6ο. Κατανοήστε όλα τα διαθέσιμα κανάλια και το αντίστοιχο επίπεδο εμπλοκής τους. Ερευνήστε ποια είναι τα πλέον κατάλληλα κανάλια που θα χρησιμοποιηθούν για τη μετάδοση των μηνυμάτων σας. 

Βήμα 7ο. Βιβλίο χειρισμού: Ένα πρόγραμμα εργασίας θα σας επιτρέψει να προγραμματίσετε τα βήματα προς τους στόχους σας.

Βήμα 8ο. Έλεγχος και Αξιολόγηση: Ποιοι είναι οι κύριοι δείκτες απόδοσης, ποια θα είναι η επιτυχία της στρατηγικής, πώς θα αξιολογήσετε, θα μετρήσετε και θα ελέγξετε την απόδοση της στρατηγικής επικοινωνίας σας.
Επικοινωνήστε μαζί μας για την ανάλυση και υλοποίηση των 8 βημάτων της στρατηγική διαχείριση της επικοινωνίας της επιχείρησής σας.