- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Εμφανιζόμενη ανάρτηση
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Το 60% των brands που ασχολούνται
με την ομορφιά και τη μόδα επενδύουν στο influencer marketing, γιατί αντιλαμβάνονται την γυναικεία ανάγκη να μας προτείνει μια μάρκα, ένα τρόπο μακιγιάζ ή ένα νέο στυλ στο ντύσιμο μια άλλη γυναίκα.
Σύμφωνα με την έρευνα «The Rise of Influencers» του Fashion & Beauty Monitor
σε συνεργασία με την Econsultancy, περίπου το 60% των
επιχειρήσεων που ασχολούνται με τη μόδα και την ομορφιά, υλοποιούν στρατηγική
influencer marketing, το 21% σχεδιάζει να επενδύσει μέσα στη χρονιά και τo 39% δηλώνει ότι λόγω budget δεν αξιοποιεί το influencer
marketing ακόμη.
Περισσότερη προσοχή δίνεται
στην ανεύρεση του κατάλληλου influencer, έτσι το 59% δηλώνει ότι το να κερδίσει
την προσοχή ενός influencer και να καταφέρει να τον κάνει engaged είναι μία
συνεχής πρόκληση.
Για το 2017, 59% των ερωτηθέντων
δηλώνουν ότι, θα αυξήσουν τα marketing budgets τους που αφορούν σε influencer
marketing αυτήν τη χρονιά, ενώ τα fashion και beauty brands, σε ποσοστό 60%, θα
αυξήσουν τα σχετικά κονδύλια τους, ενώ μόλις το 2% των ερωτηθέντων εκτιμά ότι
θα μειώσει τα σχετικά κονδύλια τους.