Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ημέρες Καριέρας στη Λάρισα από τη ΔΥΠΑ

Fusion Content. Τι είναι και πως θα μας απασχολήσει.



Το Fusion Content ή στα ελληνικά "συγχωνευμένο περιεχόμενο" είναι κάτι αντίστοιχο μιας σύγκλισης δύο ή περισσοτέρων δυνάμεων του marketing σε μία.






Πιο συγκεκριμένα Fusion Content μπορούμε να δημιουργήσουμε με τις εξής 4 δυνάμεις του marketing και των δημοσίων σχέσεων:

1) digital marketing
2) πωλήσεις μέσα από βάσεις δεδομένων/ CRM/ ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και άμεσου μάρκετινγκ
3) stakeholders, επικεντρωμένες δημόσιες σχέσεις και στρατηγικές επικοινωνίας.
4) ειδήσεις, πληροφορίες και δημοσιογραφία ψυχαγωγίας.

 Το εύλογο ερώτημα είναι πως όλα αυτά μπορούν να συμπτυχθούν ώστε κανένα από τα πλεονεκτήματα τους να αφαιρεθεί, να αποκοπεί ή απλά να μην το εκμεταλλευτούμε σωστά.


Ας δούμε πως λειτουργεί…
Σε μια τυπική επιχείρηση ή οργανισμό, υπάρχει πάντα μια διαμάχη μεταξύ των τμημάτων marketing και δημοσίων σχέσεων. Στην προσπάθεια να βρεθεί μια κοινή γραμμή πλεύσης δημιουργήθηκε το Fusion Content. Οι 4 παραπάνω δυνάμεις πρέπει να συγχωνευθούν και για να αποδοθούν σωστά πρέπει να βρούμε και να ξεκαθαρίσουμε τις εργασίες κάθε τμήματος.
Οι εργασίες των δύο αυτών τμημάτων γίνονται ένα. Από την μια οι ομάδες του marketing ερευνούν στωικά και μελετούν τη συμπεριφορά και τις ανάγκες των καταναλωτών και υπολογίζοντας τις δημογραφικές τάσεις,  δημιουργούν νέες έρευνες και νέα προϊόντα και υπηρεσίες.
Στον άλλο όροφο, στις δημόσιες σχέσεις ακούγονται γέλια και αστεία. Εκείνοι δεν μελετούν ούτε πολυαναλύουν καταναλωτικές συμπεριφορές. Ψάχνουν μια σπίθα, μια αφορμή για να κερδίσουν τον συνομιλητή τους γιατί εκείνο που ξέρουν να κάνουν καλά είναι να ψυχολογούν αυτόν που έχουν απέναντι τους.
Σε πολλές εταιρίες πάλι οι δημόσιες σχέσεις αναλαμβάνουν μόνο την επικοινωνία με τους δημοσιογράφους όχι όμως πλήρως, η δουλεία τους έχει να κάνει με προσκλήσεις και με δελτία τύπου κάτι το οποίο δεν μπορεί να εξελίξει όλες τις δυνατότητες του συγκεκριμένου τμήματος.
Όταν αποφασίσουμε να ασχοληθούμε με το Fusion Content, πρέπει να θυμόμαστε ότι πρέπει να εκμεταλλευτούμε όλα μας τα εφόδια ισάξια.