- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Εμφανιζόμενη ανάρτηση
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Είδαμε πως μια συζήτηση στο Twitter μπορεί ωφελήσει έχοντας την ίδια επίδραση (θετική ή αρνητική) όσο και στο facebook ή σε κάποιο
άλλο social media.
Το μεγάλο μειονέκτημα πολλών είναι ότι δεν είναι
εξοικειωμένοι είτε με το Twitter είτε με τον όρο chatting.
Πολλές φορές δηλαδή,
θα τύχει να ανεβάζουν ένα post αλλά να αδυνατούν να απαντήσουν στα σχόλια ή να
ξεκινήσουν μια συζήτηση με τη χρήση ενός hashtag (#). Αυτά τα αποτελέσματα, με λίγα λόγια, είναι αυτό που
ονειρεύεται κάθε επιχειρηματίας. Ας δούμε πως μπορείς να το πετύχεις και σαφώς να το κάνεις
πιο ενδιαφέρον.
Δρομολόγησε μια συζήτηση.
Νομίζεις ότι τα περισσότερα hashtags γίνονται τυχαία; Δημιουργούνται για να εκπληρώσουν έναν στόχο που
δεν είναι άλλος από το πολυπόθητο engagement. Πως όμως ξεκινάς μια συζήτηση; Θα
χρειαστεί χρόνος για να προγραμματίσεις σωστά ένα "twitter chat" ιδίως
αν μιλάμε για ένα νεοφυές brand.
Έχοντας λοιπόν για παράδειγμα ένα brand νεοφυές, λίγοι
ξέρουν τι είναι, ακόμη λιγότεροι πως λειτουργεί, ποια είναι τα οφέλη από τη
χρήση του και γενικά όλα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του που θέλουμε να
γνωστοποιήσουμε.
Σχεδιασμός.
Κάθε hashtag πρέπει να είναι σωστά γραμμένο, σαφώς όχι σε greeklish
και μικρό σε αριθμό λέξεων ενώ για άλλη μια φορά πρέπει να μελετήσεις τις ώρες
υψηλής χρήσης.
Περιεχόμενο και keywords.
Η λογική λέει ότι το περιεχόμενο μιας δημοσίευσης πρέπει να
είναι σχετικό με το προϊόν ή την υπηρεσία. Πολλές φορές όμως στο Internet και
ειδικά στα social media δεν υπάρχει λογική σε πολλές από τις δημοσιεύσεις που
αναρτώνται, πρέπει να κάνεις μια αναζήτηση σχετικά με το περιεχόμενο που
δημοσιεύουν αντίστοιχες επιχειρήσεις. Για άλλη μια φορά θα πούμε πόσο σημαντικά
είναι τα keywords. Κάνε μια καλή αναζήτηση σχετικά με τα keywords που
χρησιμοποιούνται και προσπάθησε κάποια από αυτά να επαναλαμβάνονται σε κάθε
δημοσίευση με hashtag.
Ερωτήσεις.
Προσπάθησε να κάνεις ορισμένες από τις δημοσιεύσεις σου με
τη μορφή ερωτήσεων. Ανοίγεις πιο εύκολα το δρόμο για συζήτηση, όταν βάζεις τον χρήστη στη διαδικασία να σκεφτεί για να απαντήσει.